Möte

Nu har vi nyss haft ett bygglovsmöte, och vi fick reda på att vi tydligen ska bli konstruktörer oxå! Då blev jag lite nervös, det var ju liksom det sista jag räknade med, det sista jag har sagt att jag ska bli inom min bransch. Från början var vi endast bygglovsritare, sen skulle vi börja med fönster- och ytterdörrsbeställningar, nu ska vi utbildas i att göra energiberäkningar och därefter bli konstruktörer. Vi ska byta resurser mellan oss på avdelningen för att avbelasta hela avdelningen under högtrycken som kan uppstå (skulle behövts nu innan jul t.ex). Jag förstår dom oxå, men klart man blir nervös när man får reda på att man ska konstruera ett hus. För tänk om man räknar fel!! Fast iofs så granskas alla hus av nån annan innan dom skickas ut :P Aja, kan vara bra med en utmaning oxå, och sen är det inte säkert att det blir så ofta jag lär hoppa in där heller!

Usch va trött jag är idag!! Sov typ 5 timmar inatt sen vaknade jag och det gick inte att somna om, somnade nog om kvart i sju och sju ringde klockan, men ställde om den och gick upp åtta istället. Tack gode gud för flex ibland! Men iofs så hjälpte inte den extra timmen så himla mkt, men äh, man lever bara en gång så sova kan man göra i graven! Haha ;)

Jag skulle behöva ta mig till Kupolen idag, men vet inte om jag orkar eller har sån större lust! Måste köpa ett nytt usb-minne då mitt gamla kraschade i somras! Och så ska jag nog unna mig ytterliggare en klocka, men kan fan inte bestämma mig för vilken färg jag ska köpa :/ En orange, en grön, en turkos, en rosa.. Gaah, alla är lika fina ju!!! Så vi får se hur jag gör! Borde jobba över idag oxå för att ta igen halvtimmen från imorse, men jag ska kanske jobba på nyårsafton så kan hända att jag struntar i det ida! :P


Nej, nu är det snart lunch, äcklig matlåda men jag överlever nog ändå! Kraam heejs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Heeeej. Klart du ska gå till kupolen.

Unna dig nått onödigt dyrt. :)

Kram /mej :D

2010-12-29 @ 12:19:35
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0