Nyår

Jaha, så var nyårsafton här. Det känns ju absolut inte som det! Sitter på jobbet och tar igen lite minusflex och det är väldigt skönt ändå. Bara jag och Johanna som är här. Ingen stress, inga som stör osv :) Lyssnar på bra musik och jobbar på, redan tre hus avklarade, snart :P

Det är för mig fortfarande helt ofattbart att år 2010 redan är slut! Det känns ju som det nyss började! Är det som man säger, ju äldre man blir desto fortare går tiden? Ja det känns ju så iaf. Ibland hinner man knappt med för tiden går så fort! Men ändå tycker jag det är skönt oxå! Spec när hösten och vintern är så lång, då gör det ju inget att det går fort! Hoppas bara januari-mars går lika fort som oktober-december! Om dom gör det så är snart sommaren här!! :D Jippi!

Det är lite saker här framöver som jag ser framemot så man fördriver ju tiden lite ändå!
-Kryssning med mamma och Karin x 2 ;)
-Förhoppningsvis en inflytt.fest för jobbet
-Kick off med jobbet
-Anställningen (om det nu kommer ske, fortf kan jag inte hoppas helt fast chefen redan sagt det)

..ja, det var väl det jag kunde komma på nu! Sen kommer det säkert hända mer saker längre fram!

Nej, ska avsluta det här tredje huset nu! Men GOTT NYTT ÅR på er så hörs vi nästa år!!! :) Kraaam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0