[rubrik]

Idag är jag ganska nöjd, dom tre senaste husen (inkl. det jag har nu) har varit enkla!! Wiho! :) Ska iofs inte hoppa för högt, efter det här kan det vända igen fast då har jag iaf haft tre lätta! Haha. Så det är ganska nice att jobba idag fast jag är trött som ett as! Sov lite halvtaskigt, hoppas inte mina dåliga sov-vanor kommer tillbaka bara! Drömde en massa imorse, runt den tiden klockan ringde, så jag snoozade lite för många ggr, kom en kvart senare än jag tänkt mig. Men tur att vi har flextid så man inte kommer försent liksom! När jag såg att jag sovit över var det nära att jag struntade i det ocfh fortsatte sova men drog mig upp iaf!

Igår fick jag äntligen hem fotona jag framkallat, 450 st (tror jag det var) satt jag och satte in i mina album! Väldigt rogivande att sitta och fippla med :) Det är väl inte så vanligt med fotoalbum idag men jag tycker det är kul att ha och kunna ta fram och titta på då och då ist för på datorn :P Kommer iofs att behöva ett helt rum till alla min album tillslut, börjar bli en hel del redan ;) Och jag som älskar att ta kort när jag är ute på nånting, oftast mkt kort, så det kommer bli en hel del innan det är färdigt! Hihi. Och köper jag en ny, bättre kamera kanske det blir ännu roligare att ta kort ;P Haha.

Just nu sitter jag här och småskrattar för mig själv (händer ganska ofta iofs ;)). Haha. Har hittat gamla, småroliga bilder på nätet! Lite taskigt kanske men det går inte att hålla sig ibland! Exakt vad jag skrattar åt behöver vi inte gå in på just nu tycker jag :P Hehe. Och snart är det lunch! Bra det för börjar bli lite hungrig nu, inte varje dag man är det heller. Nej, återgå kanske?! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0