Skit oxå!

Förkyld! Det är så jävla typiskt att skiten skulle bryta ut nu!! Jag vill ju vara pigg tills på fredag men ser inte så ut nu! Ååååh va galen jag blir! Hade lätt varit förkyld över jul eller nyår men inte nu! Bläääää! Försökte kurera mig men det gick tydligen inge bra. Aja. Lär härda ut skiten!!

Igår efter jobbet gjorde jag ingenting, hade ingen ork. Höll på att frysa ihjäl när jag fick från jobbet, så jäkla kallt :/ Käkade mat och sen satte jag mig vid datorn och hade teven på i bakgrunden :P Hade hoppats på att bli bättre genom att ta det lugnt, men tji fick jag. Aja, va skönt iaf att få slappa lite..

Tänk om tiden kunde gå lite fortare, finns en del som jag ser fram emot nu men det är tråkigt när tiden går så sakta! Blir fan raslös när tiden bara kryper fram. Men ska försöka att inte tänka på det jag har planerat, blir ännu värre då liksom..

Usch, snart är det jul oxå! Vi ska fira den hemma hos Hanna o Daniel i år, ovanligt att vi inte ska vara hemma hos mamma i huset! :/ Men det blir nog bra det med! Ska bli mysigt att träffa alla om inte annat! Pussa på Sveafis lite :) Va väldigt länge sen vi träffades nu! Sen i mellandagarna jobbar jag som vanligt och på nyår har jag ingen aning om vad jag ska göra, men än så länge bryr jag mig inte heller. Oftast blir man bara besviken på den dagen iaf! Men sen så, då är det nytt år med många nya möjligheter och förhoppningsvis kan man hålla "nyårslöften" den här gången. Har egentligen inga men ändå är det vissa saker man vill förbättra eller ändra på och det ska jag iaf försöka göra :P


Nej nu har ja babblat tillräckligt om ingenting.. Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0