Söndag..

.. men det känns som måndag. Inte så konstigt med tanke på att gårdagen var en riktig slappdag med massa film, det är ju så söndagar brukar se ut. Idag tänkte jag gå till Kupolen och köpa sista julklapparna till Svea och så tänkte jag kika efter nåt nytt åt mig som jag kan ha t.ex på julafton :) Sen får vi se vad jag hittar på. Är fortf lite hängig av förkylningen så det blir nog inte mkt gjort. Imon är det jobb igen, ganska skönt ändå, tycker inte om att nästan en hel helg är såhär seg. Och så är det ju bara 3 arbetsdagar den här veckan, tog ledigt dan före julafton faktiskt!

Nej, nu ska jag göra mig iordning och kila iväg så jag får komma hem nån gång. Kommer nog vara en hel del folk på Kupolen idag! Kraam heejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0