Tråkigt!

Det är svårt att förstå att det är lördag ida, har bara legat vid teven hela dagen och det är tråkigt! Ska ha Harry Potter-maraton, kollat på en flm redan :P Men skulle ändå vara roligt att göra nånting annat.

Om en vecka är det jul, och jag är ju inget stort fan av julen men det kan ju bli trevligt iaf! Men snart blir det ljusare ute igen och så går vi mot vår och sommar, äntligen!!! :D Är ju inte gjord för vinter så jag längtar verkligen nu! Just ja, har en sak jag ser fram emot nu i veckan oxå, på torsdag! :) Ska bli kul och se vad som sägs! Hehe.

Nej, nu ska ja ta mig lite coca cola (det godaste som finns dan efter, fast man inte är bakis ;)) och slänga i nästa film! Kraam heejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0