Vi närmar..

.. oss helgen med stormsteg!!! :D Ska bli så skönt med helg, få träffa Elin och Lina och sen få komma bort (om så bara för två dagar) :)

Idag efter jobbet ska vi åka till Kupolen, så får man se om man hittar nånting skoj :) Sen bara hem o käka, glo på tv och sussa. Händer inte så mkt mer på kvällarna efter jobbet. Just därför man hoppas det händer nå skoj på helgerna. Och som det ser ut nu händer det i varje fall nånting en av dagarna varje helg här framöver :P Det tycker jag är bra!!

Åh va less jag är på vintern och allt som har med den att göra, kallt o jäkligt :/ Fast jag är superglad över att det knappt kommit nån snö här i Borlänge (peppar,peppar) och att det inte kommer nå mer heller. Det får gärna snöa uppe i fjällen men det behöver inte vandra längre ner ;) Haha.

Nu har jag precis käkat lunch så det är dags att återgå till arbetet! Nu är det bara en halv arbetsvecka kvar innan det är helg! Tjiho!! Kraam heejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0