Vill inte..

..ha nån mer snö!! Det står att det ska komma 20! cm här i Dalarna. Det räcker gott o väl med det vi redan har ju! Orka!! Endan "postitiva" med det är ju att det bara är -4 grader ute. Men har nästan hellre -14 och inge snö alls! Skit skit o åter skit! Kanske hela min outfit för imon skiter sig oxå, beroende helt på hur mkt snö det kommer, och då blir jag galen! Har inga andra alternativ ju! Aja, får hålla tummarna att det ger sig o att det bara kommer mkt snö norrut!

Imorse var jag nära på att sjukanmäla mig. Kom knappt ur sängen, så pigg är jag :/ Men tänkte att jag skulle kolla gradantalet och basera min dag på det. Och det var ju inte så kallt ute så jag klädde på mig och gick till jobbet. Men jag känner hur hängig jag är, så det blir nog bara jobb några timmar. Måste nog hem o kurera mig ordentligt om jag ska orka med imon! För jag SKA vara med om det så är det sista jag gör! Och jag SKA orka festa hela natten lång :P Haha. Nedå, men nästan iaf! Hehe. Och så är det personalmöte på morgonen som jag vill vara med på, sen får vi se om jag går hem och kurerar mig lite till då, det tar jag imon!

Nej, måste käka lite frukost. Kraam heejs på er från en förkyyyld Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0