Ge mig!

Idag har vi haft seminarium i skolan. Det gick jättebra, har nog inte sagt så mkt på ett seminarium tidigare, för då har det alltid varit hela klassen på 20 personer men nu i arkitekturkursen är vi bara 8 st och det är superskönt! :) Sen gick jag och Maral ner på stan, köpte en väska först, och sen innan vi skulle gå hem skulle Maral in på Ur och Penn för att kolla om dom fått in ett armband hon väntat länge på. Det fanns så hon väntade på att få hjälp och då, dumt nog, kollade jag in klockorna. Och jag hittade en så jäkla snygg klocka. En stor rund vit med gulkant och bling bling. Jag blev superkär i den och då lära jag självklart ha den! :D Och det var inget att tveka på, det var ju rea så som sagt inget jag ens funderade över! Jag är ju ett riktigt klockfreak jag oxå! ;) Det som jag är beroende av och skulle kunna ha hur mkt som helst av är just klockor! :D Me like! Och nu har jag hittat en till klocka jag vill ha!

 
Ge mig! Nån snäll person där ute som har 600 över som dom inte vet vad dom ska göra av dom på? Då får ni gärna ge mig dom! Är helt nerkärad i den här oxå! Den finns i alla möjliga färger, så den röda är inte heller så dum. Tror nog jag ska unna mig en om ingen snäll själ är villig att ge mig pengar ;) Haha. Jag fyller ju faktiskt år snart *skratt* ;P



Nej nu är det väl snart dags för mat :) Händer inte nåt speciellt ihelgen heller. Blir nog fredagsmyyys ikväll och så får vi se vad det blir imon. Ha en bra fredagkväll!


Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0