Helgen över.. igen!

Satan så fort helgerna går alltså. I fredags var det skola på dan. Jag och Maral hade telefon"möte" med en lärare om labben som vi ska hinna utföra och skriva rapport på inom tre dagar :( Kommer bli kämpigt! Men det ska väl lösa sig oxå antar jag. Dumma lärare som tycker att kursen ska gå ut på labbar som man enbart själv ska komma på hur dom ska utföras osv! Inge populärt bland oss kan jag säga. Men men. Sen var jag bara hemma och slappa vid teven och så.

Igår va det riktigt skitväder ute! Bläää säger jag bara! Snön bara yrde och det var svinkallt ute. Sophie och jag hade tänkt dricka vin här hemma hos oss men hon kände sig lite hängig så då struntade vi i det då jag ville att hon skulle bli frisk ist! Så vi ska ta det snart ist! Skulle liksom vara helmysigt! :) Så det blev slappa i soffan hela dagen ist. Kollade på SATC-filmen, Hairspray, sen varva jag mellan OS, miljonlotteriet och Darins låt i melodifestivalen. Efter det var det Sveriges damer i en curlingmatch. Det gick inge vidare. En sten skar sig i tredje omgången så Ryssland fick hela tre poäng i den omgången och efter det gav nog tjejerna upp lite grann. Verkade så ialla fall. Men det gjorde inget att dom förlorade egentligen då Ryssland låg sist i tabellen. Inatt är det en ny match men tror inte jag kommer orka gå upp klockan fyra för att kolla på den. Ogilla att OS är i Kanada då dom ligger typ 9 timmar före oss och alla intressanta matcher är på natten :( Men man får kolla repriser osv ist :P Heja Sverige i curling och hockey imonbitti! :D

Idag har vi varit upp till Manges föräldrar. Vi fick mat och sen spelade vi lite Wii. Gick väl inge vidare, men det brukar det inte göra för mig i tevespel. Haha. Sen när vi kom hem kollade vi på Avatar som Mange tjatat om så länge. Förstår inte varför folk tycker den är superbra, den var duglig att kolla på liksom. Kommer nog inte kolla på den igen tror jag! ;) Haha. Nu sitter jag här och babblar och väntar på damernas skidskytte masstart. Håller tummarna för Helena idag. Det har ju inte gått så bra för henne nu i OS, stackarn. Så vi hoppas det går vägen ikväll och att hon får en medalj iaf!

Har träffat Maria oxå. Va evigheter sen vi sågs, november sist tror jag :/ Var hem till henne, och hon bakade snoddas och vi pratade ikapp en hel del. Va lika mysigt som förrut för det märks inte att det går så lång tid emellan faktiskt :) Myspys!

Nej en dusch kanske man ska hinna med innan starten? Haha. Hej svejs då så länge!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mys mys myyys <3

2010-03-02 @ 21:24:14
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0