Idag

Det har inte varit en allt för händelserik dag idag. Var till skolan på den enda föreläsningen på byggnadsteknik-kursen. Den var inte så givande så var endast där på förmiddagen. Efter lunchen satt jag, Maral, Anna och Helen och pratade i grupprummet, lite längre än det var tänkt :P Hehe. Men det var en trevlig pratstund! Sen satte vi oss och kollade igenom gamla tentor inför tentan vi fyra ska ha imonbitti. Och det borde gå bra, dom tentorna som är gjorda förut va inte så svåra ;) Men vi får se hur det blir.
Sen var jag och Maral in till våran arkitekturlärare för lite tips och ideér på exjobb. Och det var väldigt nödvändigt. Så imon då ska vi ta tag i det här och ringa runt lite överallt och försöka få ett exjobb, för nu börjar det bli stressigt :S Men det ska väl oxå lösa sig. Sen när jag kom hem pluggade jag lite, gjorde mat och sen kollade jag på tv. Och nu ska jag snart sova då jag ska upp tidigare än vanligt imon och inatt kunde jag inte sova men hoppas på det nu inatt :)

Så god natt (snart) på er :P


Heddå!


Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas de gick bra på tentan =)

2010-02-04 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0