Jippi!

Igår va de lugnt. Va iväg till skolan för att prata med våran lärare i arkitektur om exjobbet. Behövde lite hjälp inför ett möte vi skulle ha idag. Sen efter det gick jag hem och tog det lugnt. Hade sån jäkla träningsvärk så det blev ingen träning :( Men har ju faktiskt tränat rätt bra dagarna innan :P Sen var det OS som gällde på teven. Heja curling-damerna! Vunnit alla tre matcherna! Wee, kanske försvarar OS-guldet ändå! ;P Blev iaf en tidig kväll då jag skulle upp tidigt ida. Orkade inte gå upp för att kolla hockey-premiären men det gjorde inget. Dom vann ju iaf. Haha. Fast annat hade vi inte räknat med mot ett lag som Tyskland!

Imorse gick jag upp sju :S Uffa. Va väääldigt länge sen jag gick uppe före åtta tror jag. Haha. Tvättade håret och satt vid datorn och laddade lite. Gick till station vid halv åtta. Mötte upp Maral och vi tog tåget till Borlänge för ett möte om exjobb med Fiskarhedenvillan. Vi båda två var extremt nervösa. Haha. Man vill ju liksom ge rätt intryck osv. Resan gick fort och väl framme i Borlänge skulle vi orientera oss ner till Fiskarheden, och det gick jättebra. Lätt att hitta faktiskt. Väl framme så fick vi träffa killen som är chef för bygglovsavdelningen. Vi satt och pratade i över en timme och det gick bra och det var intressant. Sen träffade vi killen som är teknisk chef där och pratade lite mer om de tekniska bitarna och sen berättade han om företaget. Sen när vi var klara bjöd han mig och Maral på lunch på ett thaimatställe. Jättesnällt och god mat var det oxå! Så nu är vi på gång! Och det ska bli skitkul! Precis det vi vill göra! :D Därav jippi!!!! Hihi! Så jäkla glad och nöjd över att jag fixade det här åt oss! ;)

Sen jag kom hem har jag legat slängd i soffan. Haha. Fryssen som en idiot och megatrött. Men men ibland lär man få slöa oxå. Haha. Och nu ska jag nog snart sova, är som sagt trött. Och imorgon har vi lektion så jag kan inte sova ut. Sen efter skolan blir det nog en sväng på gymmet och sen får vi se!


Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att ni har fått tag i ett exjobb. :)

2010-02-18 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0