Kväller

Idag har det varit lugnt. Va med Mange till Friskis när han skulle skaffa sitt årskort. Det krånglade en jäkla massa så vi blev ståendes där i en timme :S Men det löste sig tillslut och nu har han oxå träningskort! :P Så nu kan vi sätta igång på allvar! Sen efter det har det ätits mat och jag har haft en trevlig kväll med Elin. Vi har kollat på Let´s dance och Mamma Mia och till det har vi käkat morötter, gurka och paprika med dipp, muuums! Nu har Elin åkt hem och jag tänker göra kväller för att det blir en tidig morgon imon i och med att jag ska hänga på Daniel, Hanna och Svea ut till mamma och hälsa på! Va ett tag sen jag umgick med Svea så det var dags nu! Blir nog en mysig dag :)

Så god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Shit vad nyttiga ni är då ;)

Blir du ute i hedesunda ikväll med? Puss

2010-02-13 @ 09:16:50
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Alex

Haha. Ja vi försöker iaf ;P Nej jag kommer hem senast sju kan jag tänka mig! Dådå? :) Pusss

2010-02-13 @ 09:19:31
URL: http://amossberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0