Nu så

Nu har man skaffat träningskort på Friskis och Svettis för en termin! :) Så nu jäklar ska vi ta tag i det här. Mange ska fixa sitt imon och det ska Hanna med. Så nu kommer man ha många att träna med plus att vi allihopa inte är så vältränade för tillfället. Så faktiskt är vi nog allihopa peppade till tuuusen! :D Haha! Håll tummarna att det kommer gå bra och att vi tränar flitigt nu! ;P Ska dit för första passet imon!

Annars har det inte hänt så mkt! Skolan idag för att påbörja en uppgift i byggnadsfysik. Vi kom nog på hur vi ska lösa uppgiften och det lät på läraren som vi va på rätt spår, så vi får hoppas att vi lyckas göra labben utan problem ;) Haha. Så länge vi gjort en lab och skrivit en rapport får man godkänt, bara man försöker liksom och det är ju precis det vi gör. Tror vi iaf! ;) *asg* Nej då. Och imon ska jag ringa om exjobb förhoppningsvis för sista gången. Blir ganska irriterad när en människa säger att den ska ringa upp antingen då lr då men inte gör det, då lär ju jag ringa upp och då känner jag mig übertjatig och DET gillar inte jag! :/ Men det måste göras för att vi ska få svar på om det blir nåt exjobb eller ej, om inte lär vi ju börja från noll igen! Så det är väldigt nödvändigt om inte annat! Så håll tummarna för att det blir ett exjobb imon oxå!

Jag är less på all den här j*vla snön nu. Det kommer bara mer och mer och det tycker då inte jag om. Hade hoppats på att det skulle gå mot vår nu, men ICKE! Nu kommer snön att ligga kvar ända till typ maj ist och det är väldigt deprimerande! Men vi kommer väl över det med. Det går ju dock mot sommaren iaf och inte mot vintern. Så det ska bli ljusare och varmare med tiden :P

Nej nu kanske man ska ta å lägga sig. Vet inte vad jag ska fördriva tiden med nu annars. Har inte ens en bok att läsa, kanske ska köpa nån snart! Hmm, nån som har nåt bra boktips?! Jag vet då inte vad jag ska läsa!

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt babe =) Bara att träna sten hårt nu då =P

2010-02-10 @ 16:08:04
Postat av: Sophie

Hur har det gått med träningen nu då? :) trivs du? :) puss

2010-02-11 @ 21:46:22
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Alex

Jodå var där idag och kämpade på med konditionen med Hanna :P Och det kändes väl bra! Hehe. Så nu jäklar ska det hända nåt ;) Hur går det sj med träningen och skola o så då? Puss

2010-02-11 @ 21:52:52
URL: http://amossberg.webblogg.se/
Postat av: Sophie

Aha vad skööönt =D jo tack de går väl bra :) puss

2010-02-12 @ 07:47:53
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0