Tack!

Får börja det här inlägget med att tacka Sophie så himla mkt för den nya bloggdesignen! :D Blev ju mkt bättre än det jag hade innan! Och så lovade jag att uppdatera mera, helst varje dag :P Så jag ska försöka med det. Men förvänta er inte allt för mkt ;) Haha.

Nu är iaf, äntligen, min "hemtenta" i byggnaden som system klar. Vi får hoppas att det blir godkänt åtminstone. Orkade inte engagera mig i att svara på huvudfrågorna så noga, men det är gjort iaf.

Idag har jag som sagt avslutat "hemtentan" och sen stod det städning på schemat. Efter det gjorde vi mat och sen kom Sophie hit för att få hjälp av Mange att fixa lite med hennes dator. Och då började hon fixa med min design :) Det var trevligt att hon tittade förbi en sväng. Hon gick alldeles nyss och nu ska jag kika på teve innan jag ska sova.

Sen har jag lite ångest inför framtiden. Om jag nu inte kan få jobb, ska jag fortsätta plugga eller inte?! På ett sätt vill jag det men på ett sätt inte. Om jag är skoltrött nu, vad kommer jag då inte vara om jag direkt börjar på en till utbildning? Kommer jag ens klara av att avsluta den då? Ja det är en massa frågor som snurrar i mitt huvud. För jag klarar mig inte direkt utan pengar. Jag lär i vilket fall fundera ut nåt bra. Vill att allt ska lösa sig till det bättre, och jag vill gärna ha ett jobb där jag trivs och få göra det jag brinner för. Och just nu brinner jag inte för det jag läser, så det är ett litet problem. Men som sagt, lär lista ut hur jag ska göra! Tänk om man bara kunde spola tillbaka tiden så jag kunde välja rätt utbildning från början ist för att ha gått tre år på en utbildning jag inte vet om jag kommer ha nån nytta av. Svårt är det iaf!


Så, nu har jag uppdaterat igen, hoppas det duger ;) Hehe. Kanske uppdaterar imon igen!


Heddå


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin det blev =)

De kommer att ordna sig med jobb och allt. Vem vet du kan skulle trivas jättebra med att jobba som byggnadsingenjör även som du inte gillar att plugga till de. På ett eller annat vis ordnar det sig alltid ialf.

<3

2010-02-02 @ 14:41:44
Postat av: Sophie

Så fin blogg du har ;)

Det kommer ordna sig stumpan. I promise :) puss

2010-02-04 @ 21:48:57
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0