Träna

Idag var jag och Hanna och tränade! Blev mest kondition men det blev ändå ett tufft pass :P Så det var härligt faktiskt! Nu är vi igång liksom! Så vi hoppas på att vi kan få ihop det och träna tillsammans i början, det är värst att gå ensam då tycker jag. Haha. Men det går väl över! :P Fast iofs ska Mange oxå fixa kort där så det blir nog superbra i slutändan! Annars har det bara varit en sväng i skolan oxå. Jag och Maral satt och försökte klura ut hur vi ska göra en labb i byggnadsfysik, det gick väl inte allt för bra. Sen gick vi hem, och medans jag väntade på Hanna så vi kunde träna ringde jag om exjobbet. Och nu är det färdigt! *peppar peppar* Ska dit på möte nästa torsdag! :D Så nu är vi laddade på det oxå! Idag var alltså en bra dag! Efter träningen slappade jag bara i soffan, orkar inte göra så mkt mer. Har den senaste veckan haft nästan konstant huvudvärk :( Har äntligen börjat använda mina glasögon lite mer, får se om det hjälper och att det kanske är därför jag har fått huvudvärk helt plötsligt. För jag tror att synen har blivit ytterligare lite sämre :S Och det vill jag ju absolut inte. Får se när jag hur det ligger till när jag kollar synen igen i mars! Vi får hoppas att den inte blivit sämre.

Annars händer det inte så mkt. Är ganska lugnt. Finns vissa saker jag vill göra men som inte kommer bli av, tyvärr. Mkt för att man inte är gjord av pengar. Ligger redan lite back i kassan den här månaden :/ Har inte ens råd att hänga på till Sthlm imon och möbelmässan! Men det är smällar man får ta. Jag tror jag överlever :P

Nej nu ska jag nog snart sova, mitt huvud dunkar lite för mkt för att jag ska orka sitta och glo på en ljus datorskärm. Så god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0