Träning

Imorse var det att kliva upp före nio för att käka frukost. Sen drog jag till friskis kl tio för att möta Hanna och det blev lite gym. Intog löpbanden och gick med rätt hög hastighet i 20 min, sen blev jag sugen på att springa som jag har varit hur länge som helst. Hanna puschade på mig så jag började otroligt nog springa för första gången på löpbandet. Är ju en riktigt liten fegis när det gäller att springa/jogga på bandet för det känns som jag blir uttittad plus att det har känts som jag skulle springa som en stor tung elefant och dunsa för högt liksom. Men det gick superbra. Sprang dock inte så länge men det är en början iaf :P Fortsatte gå i ca tio min i rask takt sen blev det lite mage och rygg. Kändes som ett bra träningspass iaf. Ska dit imon igen, fast då blire nog framåt kvällen och då brukar det tyvärr va mkt folk men det lär väl lösa sig då ;) Haha. Vi är på gång med träningen iaf, och det känns skönt. Är liksom taggad inför den här terminen. Ska försöka komma i form för beach 2010! :D Haha.

Annars har det varit lugnt idag. Har varit kallt ute ida oxå. Nu får det liksom ge sig. Vill inte ha mer snö och vinter nu! :/ Jag trotsade iaf kylan och gick en till sväng ner på stan på eftermiddagen. Mamma bad mig hämta hennes kryssningsbiljett så såklart ställde man upp och gick iväg :P Efter det har det varit mkt OS-tittande. Just nu är det skidor stafett och snart börjar damernas curlingsmatch mot Kanada. Och den är ett Måste att titta på! Jag tror Sverige klarar det här jag ;) Hehe. Måste ju vara positiv.

Imorgon ska jag och Maral sitta och skriva på en labbrapport på en labb som vi inte ska utföra förrän på onsdag. Haha. Men vi kan skriva en hel del, vi kan liksom metod och utrustning och beräkningarna så det ska väl gå bra. Men det är inge roligt jobb att göra! Vill helst bara jobba med exjobbet nu i vår men tyvärr kan man icke göra det. Det är två kurser som ska genomföras och sen en del omtentor oxå :S Bläää! Fast jag får ju skylla mig själv!

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer. Haha. Ska koncentrera mig på teven lite till innan jag ska sova, igen! Känns som man bara sover, äter, sover typ. Dagarna går så jäkla fort! Aja, Hej svejs på er!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Va kul att du börjat springa på bandet =D Heja dig. puss

2010-02-22 @ 21:21:18
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0