Vill ha vår!

Åkte som sagt ut med Hanna, Daniel och Svea ut till mamma i lördags. Vi åt luch, fikade lite och myste :) Åkte hem framåt kvällen. Bestämde med Sophie att vi skulle gå och hälsa på Liza en sväng. Va där i några timmar och satt och pratade. Va länge sen vi alla tre sågs. Va trevligt! Blev en tidig kväll för Liza va lite trött. Gick hem klockan tio och satte mig vid teven i några timmar. Sen blev det sängen. Och sov ut på söndagen :) Elin kom vid ett, Mange jobbade, va ner på stan en sväng, spelade scene it och sen kom Gina och ställde upp sina saker. Hon hade en Mary Kayklass för mig, Elin, Lina och Maral. Va roligt, inget man gjort förut! Ska nog köpa satin hands, superbra grejer för torra händer :P Sen efter klassen var alla kvar en liten stund, sen blev jag själv och satt vid teven tills Mange kom hem halv nio. Då gjorde vi mat och satte oss och kollade på Beck- I stormens öga och myste hela kvällen! Va en lugn men mysig alla hjärtans dagkväll!

Sen igår gick jag upp tidigt för att träna med Hanna. Va på gymmet kl 10, blev mest kondition men oxå ben. Himla jobbigt men så jäkla skönt att träna! ;) Sen skulle jag varit till skolan men Maral hade tvättid så vi satt hemma och jobbade lite ist. Sen blev det bara tevekväll när Mange var hos sina föräldrar och hälsade på. La mig rätt tidigt. Gick även upp tidigt idag för att gå och träna halv tio med Mange, Hanna och Mikkis. Blev kondition, mage och lite bröst och axlar ida :P Ska dit imon igen, men har inte bestämt vad mer än kondition jag ska ta då ;) Haha. Har kollat lite på OS oxå. Men blir så less. Helena Jonsson som ledde världskuppen innan OS gör inte bra ifrån sig, så då orkar jag inte titta på skidskyttet. Charlotte Kalla missade jag men det är en riktigt duktig tjej som tog guld och nu Björn Ferry. Det jag är mest intresserad av är ju herrarnas hockey som börjar imon natt, och damerna curling som börjar om 20 min. Mest intresserad av det för att jag hoppas dom båda lagen kan försvara sina OS-guld från för 4 år sen! Helt underbart när man såg dom ta guld sist så vi hoppas att det blir så nu oxå!! :D Jag håller tummarna för alla andra svenskar oxå såklart!

Nu vill jag ha vår!!! Är så jävla less på vinter, snö och kyla nu! Idag hördes fågelkvitter, det var inte allt för kallt och det såg ut som snön börjar smälta! Kommer det mer snö nu så emigrerar fan jag! Haha. Skulle iaf vilja göra det men kommer nog inte göra det ändå ;)

Nej nu ska jag göra mig iordning och sen kolla lite på curlingen!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fn vad duktigt du tränar =D heja dig!

puss

2010-02-17 @ 07:23:09
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0