....

Va fan har jag gjort med mig själv egentligen?! Hur fan kunde jag vara så dum att jag lät det gå såhär långt!?! Mår riktigt jävla skit nu när jag ser gamla bilder från den tiden då jag ansåg mig vara "tjock", va fan är jag inte nu då?! Usch va arg jag blir! Och hur hade jag tänkt att jag skulle kunna bli som förr?! Det känns inte direkt som det kan hända. Att det nu har gått för långt och att hur mkt jag än tränar och äter "rätt" så kommer jag aldrig bli nöjd igen! Blä blä blä för mig själv säger jag bara!! Jag orkar knappt se mig i en spegel längre. Fy sjutton! Som jag sagt tidigare, jag ska ta tag i träningen men det känns inte som den kommer hjälpa iaf!

Näe nu ska jag väl inte sitta här å gnälla. Men behövde ändå skriva av mig det! Så nu istället ska jag gå och begrava mig under täcket och försöka glömma det här för stunden! En bra sak är ju att jag iaf gick på spinningpasset idag, så lite nytta har man väl ändock lyckats med!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är inte tjock!

Träning kan göra mycket, bara du håller i =D hörs sen gumms. puss

2010-01-06 @ 21:16:08
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Du som är så gullig =)

2010-01-07 @ 22:14:24
URL: http://vexus.blogg.se/
Postat av: Rlin

Bläää! skit unge! DEt är bara du som ser de ju! Det fixar vi till sommaren ska du se

2010-01-08 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0