Januari

Nu är det sista dagen på Januari också. Otroligt vad tiden går fort alltså! Jag hänger knappt med, det är en massa som ska göras till skolan men känns inte som jag hinner. Men men det ska väl lösa sig.

Nu var det ett tag sen igen. Sen sist har det inte hänt så mycket. För två veckor sen hade vi lite spelkväll här hemma men jag och Elin fick ett ryck och började dricka och sen hamnade vi på slicken! :P Haha. Det var roligt, men tycker nästan det är lite för mkt folk ute på en lördag jag, jag trivs bäst på fredagarna ;) Sen har jag varit och myst med Hanna och Svea, lika trevligt som vanligt! :) Sen förra helgen fyllde Manges mamma 50 år så då var det fest där. Mkt god mat, god dricka och mkt trevligt folk! :D Och nu i fredags va vi ut och käkade på Cheers med Elin, Manges bror och hans tjej. Va jättetrevligt, god mat och goda drinkar! Jag och Elin fortsatte dricka när vi kom hem hit men tanke på att gå ut på krogen, men båda var så trötta så vi struntade i det ;P Haha. Men det var lika trevligt för det. Igår va det en lugn tevekväll. Och idag ska jag plugga! =/ Tråkigt men måste göras.

Två nya kurser har ju startat, byggnadsteknik och arkitektur. Arkitekturen blir nog rolig men byggnadstekniken kunde jag levt utan. Blir nog en svår kurs att klara av :/ Men aja. Jag kan nog klara det. Har ju nästan klarat alla kurser jag gått under 2 ½ år på den här linjen.


Nej nu måste jag börja om jag ska hinna klart. Ska in senast imon förmiddag. Förhoppningsvis uppdaterar jag lite oftare nu! ;)


Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0