Länge sen nu

Ja nu var det länge sen igen. Halva sommaren har typ gått redan :/ Och vi jobbar på som tokar. Går upp strax efter fem och kommer hem halv sju ungefär. Så det finns inte mkt ork kvar efter jobbet när jag går och lägger mig halv tio :P Haha.

Har inte hänt så mkt heller sen sist. Hade födelsedagsfest för Mange den 19e juni! Kom lite folk och roligt hade vi! :) Sen har det varit midsommar ute hos mamma, med äldsta bror och hans "familj". Vi åt sill, grillade och drack lite gott. Myste helt enkelt :D Synd bara att det inte blev nån grillfest med en massa kompisar, men nån gång kanske ;) Hehe. Sen har det varit jobb, och ön förra helgen med mamma :) Varit en rätt bra sommar hittills fast ja sitter fast inne på ett kontor framför en dator. Men njuter i fulla drag av solen och värmen ändå!!!! :) ÄLSKADE SOMMAR!! Vill aldrig att den tar slut! 

Nu var det ett tag sen jag träffade kompisar oxå :/ Men tyvärr hinner eller orkar ja inte mkt i veckorna, så vi får försöka ta igen det på helgerna nu framöver :P Jag vill sitta på en uteservering med ett glas vin i handen nån helg framöver, i solnedgången ;) Har nog aldrig gjort det nån sommar hittills, då jag har jobbat ute i Hedesunda i alla år. Men i år, då jäklar! Hahaha.

Nej nu är det snart dags för sängen igen, men ska försöka uppdatera då o då!

Hej svejs! /Alex 

 

Kommentarer
Postat av: elin

BÖRJA SKRIV IGEN!

2010-10-31 @ 18:54:17
Postat av: Alex

I will! Idag är första natten, så ska fixa headern men sen så :P Håll utkik lite till ;) Puss påre

2010-11-04 @ 20:52:30
Postat av: Sophie

Här var det längesen du skrev ;)

TACK SJÄlV gumman. mysigt att du kom. får ses snart igen :) sköt om dig. puss <3

2010-11-06 @ 16:59:11
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0