Examen

Nu var det ett tag sen igen, tyvärr! :/ Har varit extremt mkt med exjobbet sen sist! Och jag har då inte haft orken att uppdatera. Sen sist har jag varit på kryssning med Manges släkt, det var trevligt men ganska lugnt! :) Helgen för 3 veckor sen blev det helhelg ute hos mamma med Jimmy, Petronella och Filip. Vi åt god mat, drack drinkar o vin och myste! :) Sen var det lugnt en helg med mkt skola. Förra helgen var oxå lugn men var ut till Hanna och Svea och myste på lördagen! Va oxå länge sen. Vi satt ute i solen en stund, sen cyklade vi och handla och efter det satt vi ute och åt och myste! :) Svea goungen hade haft benet gipsat så hon haltade lite lätt stackarn :/ Men det är väl som att lära sig gå igen när man varit gipsad! Blev en ganska tidig kväll. Sen i söndags hjälpte Maral mig med hårfärgning och Mange hjälpte henne med datorn.

I måndags drog jag och mamma iväg på kryssning igen! Och den här gången var vi ensamma! :P Skulle typ fira min examen! I Sthlm gick vi till Flaggan och drack en cider, sen ner och ombord på båten! Väl på båten gick vi och käkade fläskfilé ;) Mums! Sen gick vi till taxfreen och handlade lite gott att dricka och sen gick vi till hytten. Där fick vi påhälsning av bandet som spelade, Micke Ahlgrens! Sen började vi dricka vin och bytte om och sen var man igång! ;P Hehe. Det blev en superrolig kväll med mkt dricka och mkt dans! Men det var värt skavsår och lite bakfylla för det var länge sen jag hade så roligt!! :D Hihi. Blev en ganska sen natt, gick och la mig efter halv fem ;) Haha. Och sov bara fyra timmar. I tisdags var man väl lite bakis, ont i huvudet o väldigt seg! Men som sagt, det var värt det!! Kom hem halv åtta efter världens drygast bussresa, alltid den som är värst!

I onsdags gjorde vi iordning till redovisning o opponering. Och sen i torsdag var det dags! Vi var först ut direkt på morgonen och redovisade vårat exjobb! Det gick väl bra på redovisingen, och fick lite kompletteringar men det visste vi ju redan. Sen opponerade vi på ett exjobb, och det gick oxå bra! Sen var det bara att dra sig hemåt, byta om, ta ett glas vin och sen kl fem dra till Boulongern för att träffa bästa klassen för en avslutningskväll! Vi satt där och drack vin och myste i solen :) Sen strax före sju gick vi till Heartbreak där vi skulle äta middag! Middagen var lite av en besvikelsen men var iofs ändå inte så hungrig! Sen dracks det lite drinkar och vi pratade mkt och hade det trevligt! Jag bestämde oxå att vi skulle ta ett gruppfoto, ingen hade nåt att säga till om, men alla ställlde så snällt upp :P Alla va ju tyvärr inte med under kvällen, men 15 av 20 var ju ganska bra ändå :D Sen blev det lite dans nere på Slick oxå! Gick hem efter ett. Var helt slut, speciellt i fötterna! Haha. TACK allihopa i bästa klassen för den bästa avslutningen vi kunde ha!!!! Vi får se till att försöka ses o hålla kontakten så mkt det bara går! Kommer bli jobbigt att inte träffas nå mer, efter allt stöd och positiva kommentarer man fått i klassen liksom! Alla har hjälpt mig att klara dom här tre åren faktiskt! Utan klassen hade jag inte kunnat kalla mig "nästan" byggnadsingenjör ;P Har två tentor kvar, men sen så!

Igår var det soffliggande hela dan o kvällen, orkade knappt röra mig. Har varit mkt hålligång i veckan ju!
Idag får vi se vad som händer! Ska träffa Elin o Lina, så får se vad vi hittar på :)

Nu har ni fått en kort summering, och så hoppas jag att jag orkar uppdatera i sommar. Har ju sommarjobb i Borlänge, så kommer gå upp halv sex på mornarna och komma hem sex på kvällarna. Men det ska nog gå. Hehe.

Hej svejs så länge!   / Alex "nästan Byggnadsingenjör"


Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack själv babe..får bli snart igen ..puss <3

2010-06-13 @ 09:39:16
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0