Dom här jäkla rubrikerna

Jag hatar att man måste skriva rubrik. Svåraste med att skriva blogg tycker jag ;) Haha.

Igår blev det varken träna eller skola :/ Jag vaknade på morgonen och hade ont i halsen och var lite snorig, så jag tänkte att jag skulle ta det lugnt för att se om det gick över och det gjorde det under dagen. Får hoppas att det inte blir nåt mer! Sen blev det ingen skola heller för Maral kunde inte ses. Så försökte sitta hemma och skriva ist. Gick väl inge vidare, började kolla på OTH från där jag var sist. Sist jag följde det var ett år sen så jag var i slutet av sjätte säsongen. Kollade på 5 sista avsnitten där och dom 4 första på säsong 7. Så jag kom ikapp ganska rejält :P Haha. Me like OTH! ;) Jag slutade iaf att kolla vid halv elva och gick och la mig strax efter elva.

Idag vaknade jag vid sju först men somnade om och sov till tio. Hehe. Sen gick jag till skolan för att möta Maral. Vi skrev metod inför lab 2, som ska göras nån av dom kommande dagarna. Hoppas den är riktig bara. Sen gick jag till ICA och handlade lite och sen gick jag hem för att fortsätta med OTH. Haha. Blev 4 avsnitt till, så snart är jag helt ikapp USA ;P Gjorde även mat, "kladdsallad". Riktigt god sallad! Inge pasta lr nåt sånt utan bara sallad, gurka, tomat och lök blandat med en "gegga" av turkisk youghurt och ajvar! Muuums! T.o.m Mange och mina yngre bröder tycker det är gott. Haha. Och dom flesta killar gillar inte sallader, inte av egna erfarenheter iaf. Nu har jag kollat på tv och ska strax gå och lägga mig, kanske mysa lite med Mange först! :)


God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja vi måste absolut ses snart. längesen sist. puss

2010-03-11 @ 21:38:37
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0