Ett tag sen nu igen

Men har tyvärr inte haft ork att skriva på några dagar nu :( Men ska försöka dra i korthet vad som hänt sen sist :P

I lördags åkte vi ut till mamma runt elva. Vi satt och pratade, lekte med Svea, gjorde mat, badade Svea, lekte lite mer, sen skulle hon sova och efter det satt vi och drack vin och myste, åt lite kex och ost. Svea vaknade kl tio och kunde inte somna om så hon fick komma ner igen och satt med oss och åt oxå lite kex. Hehe. Sen gick Hanna med henne upp vid elva och hon la sig hon oxå. Jag och mamma satt vakna en stund till med Adam och Jenny. Så runt tolv tror jag vi la oss. Va supertrött! Men hade haft en helmysig dag iaf! :) Sen i söndags vaknade vi allihopa rätt tidigt. Åt frukost och myste. Sen hjälpte vi mamma att plocka ihop lite saker inför fotografering. Sture kom förbi en stund. Och sen efter att Svea ätit lunch kl tolv åkte vi tillbaka till stan igen. Hämtade upp Daniel vid station och sen fick jag skjuts hem. När jag kommit hem blev det lugnt och mys i soffan.

Sen i måndags var jag iväg till skolan för att labba med Maral. Vi gjorde labben men det gick inge bra, blev helt fel värden osv. Så vi fick gå hem och läraren skulle göra om labben dagen efter. Sen blev det lite gym och fixade lite saker på stan. Sen gick jag hem, pluggade lite och sen blev det tevekväll.
I tisdags skulle vi varit iväg till skolan men det blev inget då Maral hade saker att göra, så jag var hemma och försökte plugga istället. Och igår var det skola för att skriva labbrapport och gå på ett seminarium. Sen hem och plugga lite mer och sen tog jag det lugnt framför teven.
Idag har jag varit med mamma på stan och Kvantum. Sen efter det somnade jag en sväng i soffan ;) Haha. Och vid halv sju följde jag med Mange till hans föräldrar för att kolla på hockeyn, och den matchen gick ju inge bra. Blev mest irriterad fr hur slarvigt och grötigt dom spelade. Och nu sitter jag här. Blir nog inte en allt för sen kväll.
Imorgon är det skola som gäller en sväng sen vet jag inte än! Men det blev en liten sammanfattning iaf ;P

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0