Uppsala

I fredags åkte jag ner till Elin i Uppsala. Kom fram vid tjugo i fem och gick direkt till systembolaget där det var asmkt folk så det t.o.m var kö in, men det gick fort ändå. Sen gick vi och köpte läsk och vidare för att fixa mitt gästleg. Sen gick vi hem till Elin och lämnade av sakerna, sen gick vi iväg och köpte thaimat :) Vi gick tillbaka till Elin och käkade och drack vin :P Sen drack vi mer vin och efter ett tag kom Elins killkompisar. Vi spelade ölspelet för att bli mer fulla ;) Haha. Vi hade det trevligt iaf! Sen vid halv tolv gick vi ner på stan med Norrlandsnation i sikte! Väl där upptäckte vi att Elin hade fel kårleg med sig! :/ Hon hade tagit med sig VT 09s kårleg! Och det funkar ju inte! Så det sket sig med att "shaka some ass", men vi gick in på puben Orvars istället, för där kunde en av Elins kompisar fixa in henne. Men det blev ändå inte som man hade tänkt sig. Alltid nåt som ställer till det när vi pratat om att vi ska festa i Uppsala. Tidigare har det varit att jag varit sjuk och Elin lära plugga. Och nu när jag väl kommer iväg glömmer hon sitt rätta kårleg! Haha! Är det ironi eller?! Vi gick tillbaka till Elin vid ett då puben stängde. Väl tillbaka åt jag den thaimat jag hade kvar som fyllekäk och Elin skulle göra varma mackor som slutade med ett mörkt bröd, ris, jordnötssås och ketchup - mickrat! Ingen höjdare det inte, men hon åt upp ena mackan iaf! Haha. Sen kom killarna dit igen och skulle absolut sova kvar. Jag hade tack och lov en tältsäng för mig själv, Elin lära dela säng med en av fyllskallarna och den andra sov i soffan. Somnade vid tre nångång och vaknade vid halv nio. Ville ju fortsätta sova men det var omöjligt. Elin och ena killen låg och slogs om täcket och sen låg killarna och fnittrade och drygade. Men lyckades somna om vid halv tio och vaknade vid elva när dom gick. Sen hade vi en slödag. Vi kollade på film och beställde hem pizza ;P Muums! Sen åkte jag hem efter fyra. Vi hade det sjukt trevligt ändå fast det inte blev som vi tänkt oss! :D Och vi hinner göra om det innan hon flyttar hem iaf! Då får vi hoppas att hon tar med rätt kårleg! Haha.

När jag kom hem igår la jag mig bara vid teven, orkade inte göra nåt annat. Jag och Mange kollade, äntligen, på New Moon igen! Så jäkla bra serie det där, Twilight! Gillar´t!!!! =) Sen kollade jag på lite mer teve och sen la jag mig. Idag vaknade vi, gick ut på en långpromenad och gick upp till Manges föräldrar och hälsade på en stund. Spelade två omgångar bowling mot Mange på Wii oxå! Sen gick vi hem, och Mange gick iväg och köpte thaimat. Idag var han sugen på det och jag var ju inte direkt sen med att tacka nej ;) Hehe. Sen har det varit mest tevetittande. Inte orkat plugga nåt alls. Kanske ska göra det nu istället när det inte är nåt på teven.

Imorgon är det träning och skola som gäller iaf!
Nej, rita planlösning kanske?! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0