[..]

Ja, då är det snart första advent. Vadå deprimerande?! Men med den här takten är snart jul o nyår förbi iaf. Och DET gillar jag! :) Hehe. Less på allt som har med kyla och nederbörd att göra, och att det dessutom nästan blåser storm ute gör inte det hela bättre :/ Jag är inte gjord ALLS för det svenska vinterhalvåret. Fatta om man bodde i typ Västindien eller nåt, fatta vad nice ;P Haha. När jag blir äldre då ska jag ha en lägenhet i något varmt land så man kan åka när man vill! :D

Halva jobbveckan har nu gått, men det känns som en evighet till helgen. Så man får försöka hålla sig ordentligt sysselsatt på jobbet. Ihelgen vill jag ha en ordentlig sovmorgon. Va extremt länge sen nu och det kan behövas! Har varit trött som en örn i över en vecka nu, och inte är det kul inte. Man orkar inte vara lika social liksom!

Och ihelgen ska jag dricka vin! Det var oxå väldigt länge sen. Och det är ju så gott med vin :) Hanna och jag pratade om att vi ska gå ut på lördag, så ska luska lite med folket här på jobbet om vart man kan gå nånstans! Det är ju liksom inte lätt att veta i en ny stad. Men kul ska det bli iaf!

Nej, dags att ta tag i jobbet igen då! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0