Jobbet

Sitter på jobbet och kämpar på. Blir deprimerad av att titta ut genom kontorsfönstret och se all snö som kommit under natten :/ Men bor man i Sverige måste man ju tyvärr stå ut med vinterhalvåret!

Igår var jag produktiv, fick bort ytterligare 3 kartonger (dagen innan fick jag bort 5 st när jag fixade garderoberna :P) så det känns skönt. Har några få kvar men dom kan jag ändå inte göra så mkt med förrän jag får tag i ett skåp. Blir bra det där när jag väl kommit iordning. Det är dock lite konstigt att bo i en helt ny stad men det vänjer man sig vid fort antar jag. Får vi se om jag kommer trivas!

Vill börja träna oxå, så ska ta tag i det så fort jag kommit underfund med vart allt ligger osv :P Det är inte så lätt i början, är bara så glad över att bo i centrum så man har rätt nära till allt! Annars skulle jag blivit tokig. Haha ;)

Nej nu ska jag fortsätta jobba. Kram heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0