Måndag..

.. igen! Otroligt vad helgerna går fort! :/ Tycker veckorna kan gå lika fort. Ihelgen som var gjorde jag inte så mkt, va hemma i fredas och myste för mig själv till idol. Sen i lördags drog jag som sagt till Gävle för att rensa ur lägenheten. Så nu är allt skräp bortplockat och det som är kvar är Manges grejer, så till helgen ska vi äntligen städa ur den och sen är vi färdiga! Ska ändå bli skönt att få det gjort, så slipper man stressa över det nå mer! Sen på kvällen ville jag käka på Cheers för det var länge sen nu, så Mange var snäll och följde med och efter det blev det teve hos hans föräldrar (hade ju ingen teve i lägenheten, haha). Trevligt var det iaf! Skönt att vi kan umgås lika bra som förr :) Igår åkte jag hem redan klockan tolv, fanns liksom inget att göra. Så blev en väldigt slapp dag igår.. Men det behövdes tror jag, Har varit väldigt trött nu ett tag.

Och nu sitter man på jobbet igen! Lite segstartad ida bara :/ Men kommer väl igång tillslut. Hehe ;P
Nu har jag fått en ny design, som ni ser! Tusen tack bästa Sophie för all hjälp, supernöjd! :)

Nej ska väl ta mig i kragen och köra igång nu så dagen går fort :P

Kraam heejs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tjo.

Nice att du också fått en massa gjort i helgen. Har varit lite mycket nyttiga helger nu tycker jag.. Det behövs det en tjejig brakmiddag med en massa onyttigheter!

2010-11-15 @ 16:06:44
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Postat av: Sophie

Var så lite så :) Säg till om du vill ha nå ändrat :) puss puss <3

2010-11-15 @ 19:03:22
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0