Trevligt

Efter jobbet gick jag direkt till Kupolen och mötte upp Linda, som varit på högskolan och jobbat. Då passade vi på att shoppa lite (blev lite dyrt men det var såå värt det ;P hehe), sen satte vi oss och käkade och pratade ikapp en massa! Det var supermysigt!! :D Va länge sen vi träffades så det fanns en del att prata om! ;) Hon flyttar ju hem i januari så då kan vi ses mycket mer! :) Hihi. Riktigt trevligt var det iaf! Hon skulle ta tåget till Gävle strax efter sex så då gick jag hem. Sen dess har jag bara slappat. Idag har jag varit vidrigt trött, så det blir nog en tidig kväll ikväll! Imon är det bio! Wee! ;D Hehe.

Nej nu ska jag kolla vidare på halv åtta hos mig! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0