....

Sitter på jobbet och retar upp mig på vissa saker! Vad det är kan jag inte gå in på här men jag håller iaf på att bli tokig! Musiken får rädda mig idag, igen!

Igår när jag gick hem från jobbet var de uberskönt ute! Det var liksom varmt och så såg jag att det börjar bli grönt i buskarna! Åå underbart med våår! :D Som jag längtat! Hihi! Nu ska man väl kunna hänga undan vinterjackan för den här gången! För nu borde det inte komma ett sånt bakslag så den behövs! Och om det gör det får jag fan frysa då! Vägrar vinterjackan nå mer nu! Hahaha ;)

Det är fortf rätt mkt jag ser fram emot! Så, kan inte tiden gå liite fortare?! ;P Hehe. Iaf den här månaden ut, för ibland kan April vara sjukt seg! Men nu är vi ju redan i mitten av månaden! Och idag fyller lillebruur år, heela 23 år! Hehe. Congratz Christoffer! :) Han kommer ikapp mig, för jag har ju slutat fylla år! ;) Och så kom jag att tänka på Adam oxå, fan, den ungen blir 18 i år!! Kan inte fatta det! Han har ju alltid varit så liten, i mina ögon fortf typ 6 år! Men nej, i år blir han myndig! :O Damn vad gammal jag är då! Hahahaha! Nej, åldersnoja lägger vi åt sidan.

Nej, ska fortsätta jobba och försöka bortse från dom saker som stör mig nå grymt idag! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0