Helgen i Gävle..

.. har varit supermysig! Åkte direkt ut till Hanna och Daniel i fredags! Både Hanna och Svea fick presenter och blev glada för det dom fick :P Sen så käkade vi och drack lite vin. Efter vi ätit klart kom det ett gäng kompisar till Hanna och sen blev det bara prat och musik resten av kvällen. Var iaf riktigt mysigt :)
I lördags vaknade jag vid nio, gick upp och vi käkade frukost allihop. Efter det blev det lugnt, lekte lite med Svea medans Hanna städade och efter en sen lunch åkte jag och Hanna ut till Valbo för att kolla på balkongmöbler åt mig men vi hittade inget :/ Var även in på Ikea och Din sko en sväng och sen åkte vi hem igen! Gjorde mat åt Svea och sen blev det mest slappa i soffan. Käkade pizza efter Svea lagt sig vid nio medans vi kollade på film, Love and other drugs! Den var rätt okej och efter filmen gick Hanna o la sig, Daniel spelade tvspel och jag skulle kolla på The Rock, men hann kolla typ 40 min innan jag slocknade och vaknade när filmen var slut och stängde bara av teven och fortsatte sova :P Hehe.
Igår sov jag enda till kvart över tio, var riktigt skönt. Blev en sen frukost igen, sen förberedde vi lite inför kalaset som Svea hade för 2 kompisar igår. Va mkt stoj och stim efter fikat och när alla åkt hem käkade vi lite mat och sen tog jag tåget hem igen! Så helgen har varit lugn men mysig! Och det dröjer inte så länge innan jag ska hem igen! Kommer vara hemma i Gävle hela påsken! :)

Faktiskt så gick inte helgen allt för fort, så det känns inte jättejobbigt att jobba idag :P Förmiddan gick fort, men det för att jag varannan måndag (ibland lite oftare) lyssnar på ett radioprogram med en av killarna i Micke Ahlgrens! Brukar vara väldigt mkt blandad musik och idag var inget undantag och han brukar ha en dansbandstimme när han sänder ensam. Och idag nämnde mamma en låt hon skulle vilja önska men som hon struntade i, men lurig som man är skrev jag till honom och önskade låten tillägnad mamma. Och han spelade den! :D Hihi. Mamma ringde och frågade vad jag gjort! Hahaha. Sen sa han efteråt att den var önskad av Alexandra Mossberg och nämnde våran pappa (som var dansbandsmusiker en gång i tiden) och drog då igång en låt med hans gamla band! Så det var lite roligt faktiskt ;) Men hade kunnat önska att han inte nämnt mitt namn bara! Hehehehe. Det gjorde faktiskt min dag! En sån "töntig" grej, men det var ganska roligt! Inte så ofta man önskar bra låtar i radion och sen får höra sin pappas gamla band ;P

Nej, nu ska jag jobba en stund till innan det är fika! Coffee for me, thanks ;) Kraam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0