Helgen..

.. har varit helt underbar! :D I fredags var det dags för grillpremiär! Efter jobbet drog jag och Johanna iväg och handlade mat och sen åkte vi och hämtade grillen. Lämnade av allt hemma hos mig och då direkt snabbt in i duschen och sen droppade jobbarkompisarna in! Vi tände grillen direkt och det tog en stund innan det blev fart på den men värt väntan för ååå så gott det blev med grillad karré och potatisklyftor! Var skitnervös först att nån skulle ringa typ brandkåren för dom trodde det brann men det kom knappt nån rök från grillen så :P Efter maten gjorde jag ett ryck och diskade undan allting, tror nog alla var förvånad att det gick så fort, ingen hann ens reagera att jag tog undan allt ;) Haha. Sen blev det prat och så drack vi nån drink och sen körde vi igång singstar och hade en skittrevlig kväll! Kom några fler och anslöt lite senare på kvällen och runt tolv drog vi ut på krogen och dansade tills dom stängde! :) Stod nedanför mig och pratade en stund innan vi sa god natt! Kom i säng vid tre tror jag! Skitnöjd efter en superbra kväll! Synd på vädret bara, var mulet och kallt när vi stod o grillade men jaja det blev lyckat iaf! Hehe. Mååste göras om, snart! :P

Resten av helgen spenderade jag i solen på balkongen! Solen har bränt riktigt bra! Satt från halv elva-tre på lördan! Var riktigt röd efter det, såå nice! Sen blev det inget speciellt, en film eller två typ! Sen igår satt jag från halv tolv-tre, brände lika bra då oxå! Har varit heelt underbart! Kändes som sommar liksom! Och har fått bra med färg!! :D Dom säger att det ska vara bra väder hela veckan och nu till påskhelgen så jag håller alla tummarna för det! Man blir ju på så mkt bättre humör när det är bra väder!!

Nu sitter man på jobbet, lite sådär halvseg. Men skönt med kortvecka! Ska käka frukost och sen fortsätta jobba! Kraam från mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0