Tisdag..

.. och jag riktigt längtar efter torsdag :P Haha. På torsdag drar jag till Gävle och myser med mina bästa, Hanna och Svea! Om det är bra väder ska vi grilla! Mums! Och sen på fredag äre dags för party! Hanna ska ha tjejfest! Och det ska bli riktigt skoj! Dricka vin, umgås och toka oss! :D Hihi. Sen får vi se vad som händer resten av helgen. Tänkte att jag skulle träffa så många som möjligt för efter den här helgen kommer det dröja säkert en månad innan jag kommer hem nästa gång :/ Det ryktas om fest o utgång i Falun med jobbgänget på lördag men jag vet inte om jag har lust att åka hem redan då, sen tyckte Johanna att jag ska ha fest på söndag ;) Men vet inte om så många har lust då! Hahaha. Så vi får se! Borde väl göra nånting på måndag iaf. Men ja jag vet inte vad jag vill göra isf eller ens vart jag ska vara (Gävle lr Borlänge)! Vi får väl se! Sen en helg i Maj hoppas jag att tjejerna från Gävle kan komma hit och festa lite, ha en försenad inflyttningsfest eller nåt ;P Helt sjukt, jag har bott här snart ett halvår och ännu inte haft en inflytt.fest! Så sjukt svårt att få ihop en helg där alla kan! Men jaja det löser sig väl!

Igår var jag och tränade! Peter skulle visa mig och Johanna lite övningar med fria vikter på gymmet! Märks att man typ har noll teknik när det gäller gym! Men jag måste ju träna musklerna lite oxå! ;) Hehe. Speciellt bålen, där jag är sjukt svag och med tanke på min kroppshållning och det jobb jag har kan det vara bra att bli stark i den delen av kroppen! Så idag har jag lite träningsvärk i rygg och armar, som vi körde igår! Undra vad vi ska köra imon?! Ser fram emot det, "konstigt" nog! ;P Det ska ju ske en förändring, åtminstone en liiten, till sommaren! Har ett litet delmål som jag fan SKA uppnå! För det är inte direkt ett omöjligt delmål att klara om man bara ger sig fan på det!

Nej, nu äre strax lunch! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0