Aplänge..

.. sen jag skrev nåt här nu! Först o främst trodde jag inte att det var nån som läste längre o sen har jag totalt glömt bort att jag har en blogg ;) Men ska försöka komma igång igen nu!

Det har väl hänt en hel del sen sist. Jag var ju i Gävle o gosade med världens sötaste jäkla unge, Benjamin! Träffade även Daniel, Hanna o Svea, Mange o Elin den helgen! Sen har Sophie varit här på besök. Blev en dag med shopping, god mat, fest och en snabbis-utgång på Hela huset :P Kul vare iaf! :) Sen blev det ett väldigt spontanbesök hos mamma helgen efter med myskväll ena kvällen o andra kvällen var vi på Skrapan inne i Västerås o drack drinkar, va sen på bio o efter det blev det en 3-rättersmiddag på en italiensk restaurang, supermysig helg! :) Sen blev det en ytterliggare en helg, då en skitrolig AW med jobbet med musikquiz, mat o massa vin :P Samma helg kom Alex till mig, vi käkade tacos, drack o sen blev det utgång på Stora björn där Clabbe spela 80 -och 90talsdängor :P Va jätteskoj! Sen helgen efter var det Gävle och bio som gällde! Äntligen fick vi se Twilight del 4- Breaking dawn!!!! Filmen var braa! :D Sen resten av den helgen vare bara lugnt! Den 22a nov. åkte jag "ensam" på en spontankryssning! (mamma o Karin var inte med utan jag mötte upp Ingrid o Sara som vi träffat på kryss tidigare ist. Lika kul det :)) Hade det så jäkla skoj!! :D Hehe. O ihelgen som var hade jag Hanna här på besök, fredan bestod av supergod mat, vin o idolmys, lördan av en heldags shoppande med god lunch, sen vin, gotta o utgång på det! Hade tänkt gå på Hela huset men det var fullt så vi gick en snabbis på Klin ist, var inte alls bra så vi käkade nattmat o drog hem sen. Nu ihelgen får vi se vad som händer, en AW med jobbet imon antagligen! :)

Så, det var verkligen en snabb sammanfattning om vad som hänt sen sist! :P Jag har dessutom haft buggkursen på söndagar- just nu uppehåll, jag o Alex har varit i Säter på dans (vågade dansa lite grann med främmande karlar ;)), ett steg i rätt riktning liksom! Sen har vi haft ett buggkurstillfälle på jobbet oxå. Jag o Henrik lärde ut grunder till 18 tappra medarbetare! Var riktigt skoj o det blir förhoppningsvis fler ggr, då det faktiskt gick hem hos alla som var med o andra som hörde talas om hur kul det var blev sugna att haka på! :P Hihihi. Så jaa det var väl allt. Tror inte jag har glömt nåt! Haha.

Får se när jag kommer ihåg att uppdatera nästa gång! Håll utkik vettja! :P Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0