Julen..

.. närmar sig nu! Idag åker jag hem till Hedesunda runt lunch! Ska fira min stora lillebror Adam som fyller 18 år idag!!! :D Ett stort megagrattis till honom!! :) Sen ikväll åker jag o mamma vidare till Västerås och imon ska väl några ärenden uträttas innan vi laddar inför julhelgen: Julafton i Sthlm för oss båda innan jag drar vidare till Gävle på juldan!

Alla klappar som skulle inhandlas är köpta och inslagna! Så ingen stress kvar med dom iaf, så skönt! Från 12.00 idag äre bara avkoppling som gäller! Ingen som helst stress på, åtminstone, 4½ dag nu!

Johanna påminde mig nu imorse att det bara är 2 veckor kvar tills vi åker oxå! Åå vad jag längtar! Ska bli så skönt att komma bort, om så bara för 4 dagar! Byta miljö helt o hållet liksom! Och jag som alltid velat åka till London, så det är väl det som är mest spännande, få komma till en stad man velat se väldigt länge! Hoppas man inte blir besviken! ;) Hehe.

Näe nu ska jag jobba vidare innan jag drar om två timmar! :) Men God Jul på er!! :) Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0