Hepp..

Blev ingen ny mobil igår, iofs så förstod jag det men kunde ju ändå kolla :P Den 21a kan jag förnya abonnemanget! Så nu har man nåt att se fram emot! Haha.

Gick ju till Kupolen igår för att kolla mobiler, skulle även kolla i andra affärer men hade ingen som helst lust, så jag handlade lite mat och sen gick jag hem! Var helt slut när jag kom hem, känns som jag har nånting i kroppen men håller tummarna så himla hårt för att det inte ska bryta ut i typ en förkylning! *peppar peppar* Har ingen som helst lust (vem har det iofs) och sen så anser jag att jag inte har tid med det. Alla helger här framöver är uppbokade och det skulle vara lite jobbigt om jag måste ställa in!

Och "snart" är det helg! Bara 2 ½ dagar kvar nu, ungefär, att jobba. Ska bli skönt att komma iväg på fredag, få göra nånting och inte bara sitta hemma! Roligt att se hur mamma bor oxå! Och förhoppningsvis kan det bli lite shopping ;) Det brukar vara lite roligare när man får komma till en annan stad och shoppa! Hehe. Äta god mat och kanske dricka lite vin, who knows! Mysigt ska det bli iaf!

Nej, nu behöver jag kaffe tror jag! Kraam heejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med ny telefon. =) Vad ska du hitta på framöver då som har fullt upp helgerna framöver?

2011-02-09 @ 14:27:08
Postat av: Alex

Elin: Ja det ska bli ganska nice med en ny då min är totalt värdelös! Jag ska ju till mamma ihelgen, Gävle helgen efter. Kunde du ses då på fredan, 18e? :) Puss

2011-02-09 @ 14:32:30
URL: http://amossberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0