Weee!

Idag har jag inte skrivit nåt, upptäckte jag ;) Fast har ändå inget speciellt att berätta! Har varit mkt att göra idag på jobbet så har knappt hunnit med att tänka! Haha.

En sak kan jag berätta iaf! JAG KLARADE TENTAN I BYGGNADSMATERIAL 1 !!!!!!! :D :D :D :D :D
Det var det bästa som hänt mig nu på ett tag!! Jag är mer än överlycklig! Jag typ svävar fram idag! Trodde AAAALDRIG jag skulle klara den här jäkla tentan! Var t.o.m 14 p över godkänt! Kan inte fatta det!! Nu är det bara den där jäkla juridik och ekonomitentan kvar och det hänger ju på läraren som är såå jäkla seg med att ringa mig och bestämma nåt!! :/ Men nu tänker man ju ligga i lite extra och tjata då det bara är den kvar! Tjohoooo! Snart har jag min efterlängtade examen som byggnadsingenjör i handen!! :D :o) :P Jippi! Tror jag kommer känna mig liite stolt över att jag klarat av det här då! Hihi ;)

Idag kommer det inte hända så mkt efter jobbet, iväg och sola lite, laga mat och ja, sova tidigt kanske :P Sov väldigt dåligt inatt, drömde skitkonstigt! :S

Bara lite drygt en arbetsdag till sen är det helg! Som jag längtar! Haha. Mån o tisd va apsega och onsd o torsd har gått ganska fort. Så vi kan ju hoppas att fredagen oxå går fort! Sen kan även nästa vecka gå rätt fort, ska hälsa på mamma i Västerås nästa helg, och det ser jag fram emot! :)

Nej, ska fortsätta jobba en stund till! Kraam heejs på er!


(Förresten, vilka är ni som läser? ;P Är väldigt nyfiken, vissa dagar är det en hel del fler som läser än dom jag vet läser bloggen ;) Hehe)




Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Jag läser :)

Kram på dig gums.. Och grattis till tentan.

2011-02-03 @ 15:50:28
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Postat av: Elin

Härligt gumman =) Fan vad skönt att du fixade det. puss

2011-02-04 @ 08:53:03
Postat av: Sophie

Grattis babe. vad kul för dig :)



(och jag läser;) ) PUSS <3

2011-02-05 @ 17:52:01
URL: http://www.sophieahgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0