110101

Äntligen är det ett nytt år!! :) Nu jäklar ska det bli lite ändring här och förhoppningsvis blir allt bra!!

Idag har jag varit och myst hemma hos Daniel och Hanna. Svea är världens gulligaste unge! Man smälter ju så fort hon öppnar mun typ! Som när Hanna skulle lägga henne, då vänder hon sig om i sängen och säger: "gonatt faster Alix". Det är så jäävla gulligt! Dom flesta barn säger Alix till mig. Det vet jag att Adam gjorde när han var liten :P Nu sitter jag hos Mange och väntar på att han ska komma hem och så ska vi kolla på en film tänkte vi. Kommer nog inte komma till Gävle på ett tag, vad jag vet! Och då kanske jag ändå inte hinner träffa honom. Det är samma med Svea! Huga vad jobbigt, men så är det ju tyvärr! Och det är skönt att Svea inte är så liten längre så hon glömmer bort en, nu kommer hon alltid ihåg mig ;) Hihi!

Nej nu ska jag slänga mig i soffan! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0