31/1

Ja då var den här helgen oxå slut. Varför ska helgerna gå så fort för?! Blää! Idag är det den sista januari, helt otroligt vad tiden går fort. Men nu känns det ialla fall som att våren inte är allt för långt borta, årets två segaste månader (december o januari) har ju gått fort. Bara ett par månader och sen så, förhoppningsvis, är våren på g :) Skulle vara fruktansvärt skönt med lite värme nu, slippa bylta på sig en massa vinterkläder och frysa så fort man går utanför dörren!

Ihelgen satt jag och kollade på lite hotell, mest i Grekland. I augusti vill jag åka!! Hittade ett superfint hotell på Skiathos (tror jag det var iaf)! :P Och det var inte alls dyrt! Det finns många ställen jag kan tänka mig åka till, beror nog lite på vem man åker med liksom. Och kommer inte jag iväg i år får jag megaångest! Jag bara måste åka!! Nån som vill följa med? ;) Hehe.

Nej nu ska jag jobba lite (har iofs inte så mkt att göra just nu) istället för att drömma mig bort! :P Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0