Äntligen..

.. så är det fredag! Jobbar bara halvdag idag! :P Jobbar fram till lunch, sen ska vi iväg på workshop på Stora Björn med olika entrepenörer, hantverkare osv. Det är konferens för alla säljare och hantverkare dom här dagarna, så det är ganska lugnt nu på jobbet! Nog därför det går lite trögt, för att inga säljare ringer eller mailar om nya revideringar ;) Haha.

Igår gick jag och handlade lite snabbt, hem och bytte om och sen iväg till solariumet. Det var kö, så fick stå och vänta typ 20 min men när jag väl kom in och la mig var det värt väntan! Det var såå skönt, så skönt att kroppen fick lite D-vitamin ;P Hehe. Efter det gick jag hem, tog en dusch och sen tog jag det lugnt. Det var bara skit på teven så jag började kolla på Rederiet ist, tänkte att jag kunde fördriva tiden med det!

Jag skulle vilja gå en buggkurs, men verkar fan inte finnas här i Borlänge. Eller, jag har hittat en kurs, i Hedemora, men vafan, då lär man ju ta sig dit oxå! Plus att jag vill gå med nån jag känner! Så får se om det kommer bli nåt! Annars får man väl försöka vara ledig dom dagar det är buggkurs på Ön i sommar och lära sig då :) Vi får se!

Nej, nu ska jag gå och dricka lite kaffe! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0