Blö

Vadå tråkig fredagkväll! Känns inte som det är helg, alls! Är en helt vanlig vardagskväll i mina ögon! Blää! Alla säger att det är är så skönt att bara ta det lugnt ibland, men jag tycker att jag tar det tillräckligt lugnt i veckorna! Iaf för mig själv! Skulle nog varit liite roligare om man haft sällskap! Men men såhär är det väl att bo i en stad där man inte känner nån, än! Hoppas det kommer ändras, annars kommer jag sluta trivas här! För om helgerna fortsätter vara lugna, "ensamma" och tråkiga så kommer jag deppa ihop totalt tror jag :( Och det vore ju dumt när det väl börjat vända!

Aja, nu har jag gnällt färdigt för idag. Nu ska jag lägga mig ner i soffan och njuta av en gammal klassiker jag inte sett på läänge, Grease!! :) Kraam och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0