Den här..

..dagen är skitseg! Verkar aldrig vilja ta slut :/ Konstigt tycker jag, har massor av saker att göra men ändå går tiden så sakta! Men så är det är väl bara för att man är så trött att det svider i ögonen och bara vill hem o slänga sig på soffan. Och det lockar inte att gå ut heller. När jag gick till jobbet var det snorhalt ute. Inte sandat eller nånting på vägen hit. Man kan ju inte gå i normal takt liksom. Tog nästan 10 min extra att gå hit imorse, Skitdrygt!! Enda positiva är väl att det känns som att det är vår ute, men det håller nog inte i sig så länge skulle jag tro! Men man kan ju hoppas att vi haft nog med vinter nu och att våren redan är på väg :P Haha önskedrömmar, jag vet! ;)

Ååh tänk om livet vore enkelt! Fast iofs, det skulle nog vara rätt tråkigt då, men iaf. Vissa saker kunde vara lite lättare tycker jag! Men jaja, man får väl stå ut helt enkelt!

Undra om man ska orka göra nån mat ida då. Igår var det lite segt med det. Blir lätt att man struntar i att äta när man har färdiga matlådor, i princip, i frysen! ;P

Nej nu ska jag göra sista rycket för idag! Heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0