....

Vadå vidrigt trött! La mig i tid igår och har sovit hela natten men ändå är jag jäkligt trött. Natten till igår var jag ju vaken ganska sent och gick upp tidigt men då var jag inte hälften så trött som nu, och det är ju konstigt. Förutom att jag är trött har jag skitont i kroppen, speciellt knäna! Vet inte vad jag har gjort!! :/ Dags att försöka ta tag i nån form av träning nu! Ska kolla med en jobbarkompis om hon fortfarande ska börja, för det skulle vara skönt att göra nåt ibland efter jobbet.

Det är bara tisdag och jag längtar till helgen, fast ändå inte. Har inga planer alls för helgen som kommer och det är trååkigt! Vill inte bara ligga ensam hemma och glo! Fast jag borde plugga iofs, har en omtenta nästa tisdag och jag har (som vanligt) inte börjat ordentligt än! :S Tänk va snabbt man kommer ifrån det där med att vara disciplinerad och plugga. Men jag vill ju få ut min examen så fort som möjligt så egentligen borde det vara mkt enklare att ta tag i det, men när man inte kan det man ska plugga på blir det bara jobbigare. Dessutom finns inga riktiga facit så man har ju ingen aning om man gör rätt! Skitlärare som har den kursen!

Usch burr vilket kallt kontor vi har! Finns ingen värme alls här inne! :( Så jag måste nog hämta kaffe så jag får nåt varmt att hålla i :P Haha. Kraam heejs på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0