Första måndagen..

..på det nya året! Sitter på jobbet och tycker det är skönt att jobba faktiskt! Tiden går ju mkt fortare, inbillar jag mig iaf :P Fast det ska bli skönt att vara ledig tre dagar nästa vecka. Få äta gott, dricka vin, ha roligt och lyssna på bra musik såklart! :) Hehe. Men först ska den här veckan klaras av. Ska dock jobba alla dagar, trettondagen oxå. Har bara några minustimmar kvar att jobba in så det skulle vara skönt att få bort dom innan jag skaffar "nya" minustimmar nästa vecka! ;)

Åh, nu sitter jag o lyssnar på musik där dom sjunger om sommaren, kan man längta mer än jag tro?! Får liite ångest över att det bara är januari men snart så! Hehe. Om bara tre månader går vi in i april och då kan man ju hoppas att våren är här! Ska med jobbet till Ramundberget sista dagarna i mars/första dagarna i april och då hoppas jag på superhärligt vårväder! :)

Otroligt nog har jag redan "bättrat" mig på vissa saker, vissa saker som jag blivit tillsagd att bli bättre på. Kan tänka liite positivt i det negativa och försöker lägga min energi på "rätt" grejer. Men inte är det lätt inte! Så länge jag försöker så är det ett framsteg iaf, jag som brukar vara värdelös på sånt!

Nej nu ska jag hämta mer kaffe och fortsätta jobba lite! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0