Imorse..

..när jag vaknade var jag irriterad igen, men det går ju tyvärr inte att göra nåt åt det. Bara att acceptera, släppa och gå vidare, typ. Igår låg jag och läste, första boken på evigheter, innan jag skulle sova och gises vad skönt det var, somnade som en stock när jag väl släckt lampan liksom :) Men sen sov jag väl sådär, var mkt tankar som dök upp när jag vaknade till, men jag somnade nog om ganska fort ändå. Men nu under förmiddan har det varit lugnt med alla tankar. Karin ringde och babblade och jag fick skratta lite igen ;) Hehe.

Vi är ju äntligen klara med exjobbet, eller vi har varit det sen i september, men sen tog det nästan två månader att få det rättat och efter det upptryckt och sen få tid till att visa upp det här på Fiskarhedenvillan. Så nu har vi preliminärt tid på tisdag att "redovisa" det, framförallt för Peder och Jonas. Blev liite nervös, men det ska nog gå bra. Vi vet ju hur vi har tänkt och så står vi ju för resultatet! :) Ska iaf bli kul att få visa det, se vad dom tycker om huset! Hoppas dom blir nöjda liksom :P

Snart är det lunch, ska bli skönt med en liten "paus" och så är jag hungrig!

Kraam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0