Lunch

Precis ätit lunch, så nu är man mätt och belåten ett tag iaf. Kaffet piggade nog upp mig lite, men inte så mkt som man kunde hoppas på. Är fortf lite trött och seg! Men det är ju inte så många timmar kvar att jobba ändå, ska bli skönt att få komma hem. Ska ta ner dom där jäkla ljusstakarna, för nu är äntligen julen över och då vill jag få undan dom så man känner att man är på väg åt rätt håll, till rätt årstid :) Sen har jag lite annat jag måste fixa o dona med. Drar man bara igång bra musik på spotify så går det undan, man får saker gjorda så mkt enklare då! :P Hehe.

Nej ska man orka gå iväg och rita en sit.plan tro?! Måste ju tyvärr göras innan jag kan skicka iväg ritningarna. Så, tjaao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0