Nästan..

..halva januari har nu gått. Tiden bara flyger iväg! Fast det är ju skönt!

Efter jobbet drar jag hem till Gävle för middag, vin och eventuellt utgång med Elin! :D Va sjukt länge sen vi gjorde nåt sånt! Saknar den "gamla goda tiden" lite grann ;P Hehe. Imorgon ska jag träffa Hanna, Daniel och Svea! Och följa med dom hem till Hannas föräldrar oxå en sväng, mysigt att träffa alla! :) Och sen på kvällen blire hockey hos Manges föräldrar! Brynäs-Skellefteå står för matchen och jag har hört rykten om att det är Jocke, min tremänning, som ska stå för Skellefteå och då måste jag ju heja fram dom till vinst!! Det ser ut att bli en bra helg! Åker hem på söndag igen.

Satt nyss här och typ berömde mig själva för att jag varit lite mer positiv den senaste veckan än jag varit innan, inte bara tänkt negativt. Men medans jag tänkte så så smög dom där negativa tankarna fram. Så typiskt! Här sitter jag och tycker jag varit duktig och så skiter sig allting bara för en sekund! Blää! Men sånt får man väl räkna med när man inte är "van" med att vara positiv! Haha. Det finns en del personer som oxå ska ha lite beröm egentligen, dom som försöker få mig att tänka på "rätt saker" ;) Hehe. Inte så ofta det händer liksom! Aja nog babblat om det!

Tror jag ska hämta lite kaffe så man blir lite pigg! Och sen ska jag dra på bra musik och jobba undan lite mer i högen jag har framför mig! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0