Nya tag

Så, nu har man ätit lunch. Försöka ta lite nya tag. Har varit pissigt trött nu på morgonen, har gått på halvfart i princip! Hade möte med avdelningen före lunch, mkt som skulle tas upp idag. Inom en snar framtid ska man utbildas inom energiberäkningar och sen även som konstruktör (men det blir när det är lite jobb och tiden finns).

Igår gjorde jag inte heller nå mkt. Vet inte riktigt vad det är med mig. Har en period nu då jag inte har lust med nånting. Orkar inte ens laga mat, tur att man har färdiga matlådor i frysen (Tack mamma) :) Kollade på ett par Macahanavsnitt och sen la jag mig i sängen med datorn och kollade på ett avsnitt av Brothers and sisters. Sen sov jag.

Vet ni vad jag kom att tänka på? Man säger ju att ett gott skratt förlänger livet! Jag hoppas verkligen att det är så, för iså fall är mitt förlängt med minst ett år ;) Haha. Kanske är jag lite taskig men jag kunde/kan inte hålla mig! En del saker kan man börja skratta åt fast det inte är meningen och så var det för mig igår! :P Hehe. Nog om det..

Åååh vad jag vill ha helg, få sova ut! Och åååh vad jag vill åka utomlands!! Brorsan o svägerskan drar till Thailand på söndag i två veckor! Jag vill oxå ju!!! Jag SKA fanimej åka nånstans i år! Fast jag vet inte vart, när och med vem! Men det kanske löser sig, annars lär ja väl åka själv :/ Jag vill sola, bada, äta gott, dricka goda drinkar, shoppa, utforska och ja, bara vara!! :D Inte samma sak som här hemma liksom! Fast längtar efter sommaren oxå, och hoppas på en minst lika fin sommar som var i somras! Förra året hade dom ju rätt, med en vargavinter (som det kallas) blir det en fin sommar och det stämde ju ganska bra. Och den här vintern är ju likadan så jag hoppas hoppas på samma med sommaren oxå! För nu i sommar ska ju jag ha en efterlängtad semester!! :)


Nej nog babblat! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0