Seg vecka!

Den här veckan har varit skitseg! Det är ju bara torsdag och det känns som en evighet innan det blir helg! Har inga planer för helgen heller, trodde jag hade det men det blev inget :/ Så ja, får se vad som händer! Tråkigt kommer det nog bli iaf!

Och på jobbet ska då allt krångla. Trodde det var lugnt nu med revideringar och grejer, så satt här i lugn o ro och jobbade med ett hus som är enkelt. Men tji fick jag, har fått en revidering på ett av mina "krångelhus" som jag kallar dom, ett specialhus där inget är standard! "Några mindre justeringar" skrev säljaren, jo tjena! Båda planerna ska göras om helt! I och med det blev det ännu krångligare :/ Aldrig får man en lugn stund. Haha. Hoppas bara att det går att fixa dom här ändringarna så kunden kan bli nöjd!


Nej, ska väl jobba en stund till och om en halvtimme har jag massage :) Ganska nice att man får det en gång i månaden! ;) Hehe. Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0