Segt!

Igår var den segaste dagen på länge, eller dagen på jobbet gick ganska fort men när jag väl kom hem. Tiden bara kröp fram! Fy sjutton! Hann dock med att göra en hel del, men iaf. Jag hatar när tiden går så sakta! Den här morgonen är likadan, bara kryper fram. Men det kan ju vara så att jag tycker det bara för jag är trött som ett as. Kunde absolut inte somna igårkväll, låg bara och vred och vände på mig. Det var lite för mkt tankar som snurrade, och det är ju svårt att stänga av speciellt när jag ska sova :/ Men tillslut somnade jag men det blev ju inte många timmars sömn så ja. Kaffe kanske vore bra :P Fast så mkt piggare blir man nog inte, men varmare, sitter här och fryser oxå! Det är väldigt kallt på mitt kontor, fast vi är två som sitter här inne!

Aja. Kaffe var det! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0